my sayangness

Wednesday, November 2, 2011

friends are special

assalamualaikum...

untuk entry sebelum ni semangat ku berkobar-kobar sebagai penyokong kuat negeri terengganu.. sehingga kan demam pon gigih dok tengok bola.. tapi seluruh malaysia dah tau kut terengganu kalah menentang n.9.. aku redha walaupun sedey..sob.sob..dah takde rezeki nak wat cam ne..so cool aje..next year ade lagi kan..chiil okayh? haha...hott kut aku mase malam kalah tu..nset aku tak terenti2 bunyi msg masuk sume dok kutuk aku sebab ganu kalah..hahaha..tapi aku okay je...cool..walaupon kalah, im still with u TERENGGANU FC..:-)..

oke..tutup cite pasal bola..Let by gone be by gone..barang yang lepas usah dikenang..am i right? so, cite aku ari ni is about friends.. agak-agak ade tak kat dunia ni orang takde kawan? mesti ade kan at least sorang.. bagi aku, kawan adalah seseorang yang boleh kita share everything..bole kite go with her/him..orang kate kalo kite nak tau perangai kite, kite tgk kawan2 kite kan? sbb tu orang tua-tua selalu cakap kene pandai pilih kawan..kalo buruk kawan kite tu, buruk jugak lah kite kan..

tapi alhamdulillah..aku bersyukur dikelilingi kawan-kawan yang baik.. belum jumpa lagi yang suke mengambil kesempatan or something.. kalo ade kekurangan tu, biase laaa.. setiap orang ade kelemahan dan ade kelebihan.. so, terima lah kekurangan dia tu sebagai perbezaan dia dengan orang lain.. sebab tu ALLAH ciptakan manusia berbeza-beza.. supaya kita saling mengenali antara satu sama lain..tak gitu? panjang aku bagi tazkirah..kalo salah sila betulkan..saya budak baru belajar..:)

one of my friend keje dekat sarawak..baik sangat-sangat..super duper baik.. da lame kut kawan dengan dia..selalu share problem,cite ngan dia.. dan yang paling penting selalu jugak nasihat jangan nak merapu sangat...sebab dia memang dah kenal aku ni kuat merapu..hehee..saboo je dia kawan ngan aku..:)

then, hari tu...

posmen datang umah dengan gaya macho nye..siap jerit2 name aku lagi..time tu aku xley kuar sebab bergaya perempuan melayu terakhir sbb pakai kain batik.. so, aku suh anak sedare aku p amek.. i got parcel from sarawak..suke3..

dalam parcel tu ade...
keychain...aku memang pengumpul keychain yang berjaya.....sebenarnye ade lagi 3 keychain tapi telah dipow oleh adek ngn anak buah aku..cit

baju ni nice kan? aku sukkeeeee gilerr..pandai dia pilih..tahniah!

sebenarnye banyak lagi yang dikirim tapi xlarat nak upload..aku kene pasrah je bile pakai laptop kecik nie.. :( thanx sangat dekat kawan aku nie..really appreaciate.. this is what we call friends are special..apabila kita ikhlas dengan orang, insyaALLAH orang lain pon ikhlas dengan kita..

No comments:

Post a Comment