my sayangness

Friday, November 19, 2010

~kembali ke uum~

assalamualaikum w.b.t,,mlm ni aku bagi salam dengan penuh syahdu kot,,
aku tengah mengire detik nak kembali ke tanah air sementara aku,,kat mane agi klo bukan uum sintok,,huhuhu,,
tinggal lebey kurang satu jam je agi aku kat umah,,ikut jam kat umh aku laa,,
bkn amerika ke london ker,,hehehe,,london?terteringin jugak nk p sana,,mne aku nak cekau duet nk p sana nie,,huhuhu,,,

sebenarnye air mata tengah meleleh-leleh kut tgh2 taip blog ni,,tengah sdey,,wawawawa,,,
byk perkare yang buat aku sdey neh,,first, of kos la sdey nk tinggal kan umh aku,,
nk tinggalkan mak aku,,nk tinggal kan adek bradik aku dan anak2 buah aku yang kdang2 memeningkan otak aku,,tapi sayangggggg sgt kat dyeorg,,huhuhu,,

second,,sdey sgt2!
sebab nye aku kne tinggalkan laptop,,xnak bwakkkkk...sebab nye nnti xstdy,,on9 je manjang,,huhuhu,,
terpaksa la tinggalkan dy,,sian laptop aku,,baekk2 taw kat umh,,hehhee,,
ni pon hasil hasutan kawan2 aku yang melarang keras aku bawak lptop,,
nak x nak ikut je ah,,
syg member,,keh3!

aku p uum kali nie,,azam btul2,,nk fokus stdy,,banyak lagii xstdy,,rayer sakan kut,,hahhaa,,
almakkk!xsempat nk merapu panjang2,,mak da bsing tkot tertinggal buss,,wawawaa,,mak ni cam nk halau jee,,hehehhee,,,

oke,,insyaALLAH aku xon9 dalam tempoh yang agak lame,,klo 2 3 ari tu kire lame jugak kn?hahhaa,,
ok2..dah3!
dah nk kne blah nie,,
salammm...
zaaaassssss!!!

2 comments:

  1. jue........
    sile jd follower aku jugak...
    http://myzatulfarahin.blogspot.com

    ReplyDelete