my sayangness

Wednesday, December 15, 2010

~MERDEKA!!!!!~

MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!,,,hahahha,,opsss,,bagi salam jap..ASSALAMUALAIKUM....
punye excited sangat kan sebab da merdeka lupe nak bagi salam,,huhuh,,
ni bukan kes merdeka 31 oG0s taw..kang korg ckp aku xbtui lak tengah2 bulan 12 ni sambut merdeka,,
ni sebabnya aku merdeka coz da abes exam,,final exam yang menyesakkan nafas aku sampai semputt!huuh!

     meja aku yang semput+sarat tyme stdy week :)


                                            sampai kat langsir pp0n aku tampal note..kejam kan?


walapun da 2 ari aku merdeka, tapi masih xterlambat kut nak cite pasal nie,,ni sebab aku qada td0 semalam sampai 13 jamm,,huhh,,mak aku siap cakap 'ateh pengsan kat bilik'..hahaha..xmacam lawak lak..huuhuh..
anak mak xckup tdo la minggu exam,,huhuhu,,kali ni mmg mak aku maafkan ler,,klau x,mau mengamuk mak aku tdo lame2,,haishhhsss,,,

mase minggu exam memang study sampai nak giler arr,,!nasib baek tak giler, klau x kompen free2 masuk tampoi,,uisshh,,mintak simpang,,huhuhu....tu laa,,sape suh study last minute,,memang btui2 pulunn ahh,, selame ni dok rilek je tdo+tgk muvie+lepak,,haishh,,bile da dekat exam mule la gelabahh,,mane tak nye,nk kne cover sume chapter, tu x termasuk lagi nak wat past year,,tu p0n klau aku buat laaa,,
klau x buat nasib je laaa,,huhuhu,,time tido pon terpakse aku korbankan,,uwaaaa,,,tdo xmenentu,, bangun lagi la xmenentu,,alarm punye laa byk,,kononnye nak bangun awal,,siap tiga alarm agi aku buat,,mr.doremon aku ngn enset 2 bijik aku alarm,,hahaha,,,tapi ade jgk terbabas,,xsedar langsung,,alih2 romates sejati lak yang kejutkan,,hehe,,,mmg sayang dyeorg lebey arr,,hahhaa,,

                 MR.DORAEMON yang kejut aku

kat atas ni my mR.doRAEMon,,,Selalu kejut aku dan kadang2 rase nak baling jee,,memekak ngn bnyi nye "wake up!wake up! wake up!' then, bile matikan baru caKAP GOOD MORNING...!! memang cutee sangat bunyi dia,,..ni rmates aku yang hadiahkan aku, tyme besday aku dluuu...punye la dyeorg bagi jam ni suh aku bgn sndri,alih2 dyoerg jugak yang kne kjut,,hahaha,,,nasib la korg,,tapi aku taw,korg syg aku kn?kan?kan?hahaha..

kadang-kadang tengah2 study rase tension sangattt,,yelaa,,paper sume susah-susah,,lagi2 paper akaun plus paper math,,ayakkk,,,! sampai kadang-kadang terpikir,nape aku blaja bende2 nie,,uwaaa,,,,pening3!!...
bile tension,aku take 5,,kononnye rehat lima minit,kdang2 terlajak sampai setengah jam,,huhu,,,
aku take 5 bile agak2 aku rse nk terjun bangunan sbb tension stdy,,h0h00h..mse take 5 ni akan ku buat bende2 yang ilangkan tension,,,! first,of kos k0l my mummy!...memang satu anugerah bile cakap fon ngn mak tension tu ley ilang,,then,ade semangt nak study!,,

second, klau da pkui 2 3 pagi tension xkan la nk kol mak jugak,,mak mesti da tdo,, bile tension tyme ni, aku dgr lagu MAHER ZAIN~INSYAALLAH,, memang lagu ni da lame femes,,x kesah la kan,,yang penting lirik dye tu ley wat aku insaff,,lagu dy mendayu2,,lirik dy memang menyentuh jiwa dan perasaannn,,pehhh..jiwang lakk~...hahaha,,,,yang ke-3,,bile tensionnn aku main MR.CRAB!!!..ni mam punye MR,CRAB..aku rembat dye punye mse aku g bilik dia,,,hahaha,,,main bende ni ley ilang tension,,comeyyyyy gilerr kut dy gerak2,, boley wat aku senyum sorg2 pon ade,,hahhaa,,,


ni MR.CRAB~penghibur aty aku,,,hahhaha

kadang-kadang tyme study,,rase l0st,,xde semangat langsungg,,ntahh laa,,selalu sangat rase mcm nie,, bile pkir-pikir balik,,kne study jugakk!,,xkan nk g jawab exam ngn otak ksong? mau menangis aku bile x ley jawab,,and, satu lagi aku pkir, belajar kerana ALLAH,,,,belajar jugak kan satu ibadah,,heheeeheh..:)
kat notes2 aku besepah-sepah aku tulis nii:  



malam-malam dalam pkui satu or dua, atau lbey dikenali waktu2 genting, yang mana mate aku macam ade batu-bataa!! berat semacam kut,,,xtahannn btui,,huargghhhhh!!! bole dikatakan bpuluh-puluh kali menguap,,aku and rommates iaitu kinaa mule merayap trun 1st floor p bli air 'gedegang'..kteorg paggil air gedegang bile dy jatuh bunri "gedegang"..hahaha..biase nye bli nesacefe..buat tahan ngantuk,,tapi bukan la tiap2 malam,,mau aku ketagih cafein kat dalam tu kan susahh,,,,huhuhu..



ni ler ruitn-rutin aku tyme exam weekk,,,ley x klau nak aku ckp tyme exam,,aku xde lifeee?
hahahah,,,,memamng btui ulat buku ah,, mcm sampai tujuh keturunan ulat pun aku rse,,huuhu..
nak wat cm ne,,lagi x abes blaja cm ni ler jadinyee,,heehe,,sabar la juE..tapi mmg terharu sgt kat some1 tuu,,salah sorg kawan laaa,,,wlaup0n ari2 gadoh+berperang, sllu wish gud luck for my paper,,terharu btuii,,,siap wrid lame2 lagi tyme aku exam,,haha,,thanx 4 ur prayyy!!!..keh3

pape p0n,,alhamdulilah aku dapt menempuh sume paper,,xtaw la nak describe mcm mane soklan2 tu,,susah mmg la susah,,tapi nak wt cm ne kan,,aku da usaha..last, aku tawakal je laa.klau ade rezeki ade laaa kan?,,hehee,,harap2 dapat rezult yang baek lerr,,,amin,,doa2 kan la aku taw!taw!..
tu jee citee tyme exam nie,,skang da kat umahh,,tgh brsenang-senang je kat umah nie,,heheheh,,
oke ,,papaiiiii,,,,,enjoy my bl0g,,hoyeehh!


    ni study board aku... felo suh tampal notes, aku ltak 
         keychain hasil percutian akuu,,keh3





No comments:

Post a Comment