my sayangness

Saturday, May 28, 2011

End of semester six

assalamualaikum..


done! just one 1 word that i want to say merdeka! ehhe.. i had done my final exam last 4 days..perasan? mesti la suke..bole lak tanya kan. Da x payah nak perah otak aku nak study2 sume.. tapiiii sem ni rasa teruk sangat. Even 4 paper je,nape la malas sangat nak study. Dahtu jawab exam rasa tak puas hati..sob.sob..sob.. lagipun, banyak sangat tips yang dapat tak mengenai sasaran..uwaa..lepas ni takmau caye dah kat tips..:(..

tapi, benda da lepas ,macam omputih kata 'let by gone be by gone' kan? just tawakal je kepada ALLAH.. yela, lepas da berusaha sume kene tawakal je kan..banyak-banyak kan doa. Ari tu masa sampai kat umah..opsss lupe nak cite aku da balik umah pon, da selamat sampai ni haa..haa..nenek aku tengah betapa kat umah aku ni. 2 ari lepas aela dia tanya, da abes exam kan? aku pon cakap la ha ah.. Lepas ni doa-doa tau, and bila dapat result nanti jangan lupe sujud syukur.aku pon jawab~baik tokwan..cucu mithali kut...hahaha.ape2 pon,nak ucap sangat terima kasih tokwannnnnnn! lap u so strongg!!hehehe.. 

kawan-kawan,doakan aku dapat result cemerlang yer..aminnn
bila da kuar dewan masa paper last ari tu, berakhir nya semester 6 kat uum. Kalo dak2 lain kompen da jerit hip!hip! horey sebab da abes belajar, tapi aku xley jerit lagi cam tu sebabnya aku ade lagi setaun nak abes belajar. Nak wat cam mane amek education mesti la 4 taun. Nak ajar anak orang woi mesti la belajar lama2, tak pasal-pasal salah ajar mati aku kene kejar ngan mak bapak diaorang. heheh.. 

lariiiiii..macam ni la gayanya kalu kene kejar..hek3


skang semua universiti di msia diselaraskan cuti selama4 bulan untuk degree je la.ni la yang aku tau. So, kawan-kawan dok sibok cari keje sana sini. Aku x payah cari sebabnya da ade keje menanti.HeHE. Aku bakal berpraktikal kat sekolah nanti.. MAAAAAAKK!!. cuak gilerrr...mau tak takot,nak kene masuk kelas ngaja. Dengan ade lecturer datang observe lagi mesti la aku tersipu-sipu malu..huhu..rasa tak bersedia sangat. Tapi walau ape p0n, kene terus kan jugak, kene prepare jiwa dan raga aku nie. InsyaAllah aku akan buat yang terbaik..:) ..so, all the best to my self and all of my frens. moga kita dapat menjalankan praktikum sebaik mungkin..amin..:)

No comments:

Post a Comment