my sayangness

Tuesday, May 17, 2011

hepy teacher's day!

assalamualaikum...

hepy teacher's day!! Jerit kuat-kuat. Hehe.Walaupun terlambat sehari. orang wish time 16 mei, aku wish 17 mei. KIre halal je la.HeHE. Sebabnya buzy semalam tak sempat nak wish hari guru ni. Bersempena hari guru ni, aku dengan rasa rendah diri nya mengucapkan SELAMAT HARI GURU buat guru-guru seluruh dunia terutamanya yang mengajar aku dari tadika, SK Pulau Bahagia, SMKA Tok Jiring, Kolej Matrikulasi Kuala Nerang dan tak lupe pensyarah-pensyarah Unversiti Utara Malaysia. Jasa-jasa kalian amat ku kenang sampai bila-bila. I LAAAPP UUU..:)

sebagai bakal guru~insyaALLAH, banyak jugak dapat wish hari guru dari kawan-kawan, sedara-mara. Sangat terharuuu.. Tak jadi cikgu lagi pun da dapat wish.. :D.. Aura cikgu da meresap skit-skit kat dalam diri. Pewiiiittttt..Kpd kawan-kawan yang wish, mekasih.. next year wish skali ngan hadiah tau. Demand kan aku? keh3. Tahun lepas first time sambut Hari Guru sebagai guru kat sekolah time buat pra praktikal atau name femesnye ROS. Time tu jugak nyanyi lagu patriotik Kami Guru Malaysia tuu.. Rasa lain macam pon ade sebab first time kut. HuhuHU..tapi sangat best, masa tu walaupun tak berapa kenal budak-budak skola, tapi rasa dihargai. Dapat jugak hadiah walaupun tak menimun macam cikgu-cikgu lain. Yela,, nak wat cam ne budak tak bape nak kenal. Takpe2. TUnggu aku jadi guru betul2 nanti..Siap laaa..hahaha( gelak jahat )

teacher wanna be~INSYAALLAH

kepada rakan-rakan seperjuangan yang bakal-bakal jadi pendidik, aku dengan bangga nya wish SELAMAT HARI GURU kawan-kawan. Semoga kita sama-sama menjadi guru yang cemerlang, gemilang dan terbilang pada masa akan datang. InsyaALLAH..

p/s : SELAMAT HARI JUGAK KAT MAK AKU, mak adalah guru aku sejak kecil hingga ke akhir hayatku..:)




No comments:

Post a Comment