my sayangness

Thursday, February 10, 2011

bila kami bosan..ni la jadi nya

Assalamualaikum... agak lama aku tak update blog.. duk kat umah ni memang buzy jugak laa..sejak aku da jadi suri rumah nie..hailaaa..sebenarnya buzy mase pagi jee.. kalau petang tak tau nak buat ape.. tak kan nak mengadap laptop 24 jam..ishh..memang betul-betul celik IT ah aku..


dulu masa kecik-kecik kalau petang la masa yang di tunggu-tunggu, macam tunggu bulan jatuh ke riba..cewaahhh..hak3.. yela..masa kecik-kecik ade je aktiviti time petang, sampai tak cukup tanah ke sana sini.. kadang-kadang, masa matahari tegak kat atas kepala pun, jalannnnnnn jeeeeee...*sambil wat muka tak bersalah*


ok, masuk cerita asal.. sekarang semua da besar-besar.. aku sendiri pon da 22 tahun..ni kalau hidup zaman dulu kala ni kompen da kena kawen...hahhaa..*ceesss! gatai ko jue..kawen jugak yang ko ingat..keh3*..tapi sekarang, mane ade lagi nak buat benda-benda di luar alam yang di buat masa kecik-kecik dulu.. nak terkinja-kinja kat depan umah pon da rasa bersalah. macam buat kesalahan yang bole di hukum penjara gituuu..haha.. 


so, bila da boring petang-petang tak tau nak buat pe.. aku mengerah keringat adek aku suh jadi photographer  tak profesional..hahha..siap ade model tambahan lagi..tempat berfotoshut depan umah pon jadiiii lerr..so..layannnnn..keh3

tabik hormat plish

dengan muhrim sy oke akak anak sedare...
cpt tekaaa umo dyee!

penat aku pakse dia suh lompat...woahhh

no caption plis

tengah pandang-pandang, bukan pegang-pegang
p/s : : pakai track suit pun layann jep amek gamba

7 comments: