my sayangness

Thursday, February 17, 2011

LELAKI TAK GUNA part 1

assalamualaikum..

pagi-pagi ni memang aku da dapat dosa free dok sumpah-sumpah 'orang tu'...yeee..memang aku sangat marah..aku xsuke marah-marah orang..tapi bila da melampaui batas mcm nie, aku pon xtahan..jiwa aku xbape kental babe nak menghadapi benda-benda cm ni

first, ade someone berjantina lelaki yang berperangai pelik dan aneh.. bole diketagorikan sebagai pisko.. mula-mula, dia add sebagai kawan kat facebook.. then. aku approve.. masa tu x taw dia ade niat jahat.. kalo ade muke dia, bole gak taw muke dia tu muke penyangak ker muke penjahat berepisod ker? tapi gamba xde, gamba pompuan je sorang dekat pic dia..

then, ade la cakap nak bekawan la.. aku layan xlayan je dia.. sebabnya aku xkenal dia.. bukan aku sombong.. tapi betul aku just layan dia macam kawan yang baru kenal laa.. agak la kan nak layan macam 10 taun da kenal..then, cakap nak kenal hati budi laa...pe kes aku cakap? ni masuk pertandingan cari jodoh ker? ayoookkk..aku da cuak kut masa nie.. bila aku xsambut salam pekenalan dia tu, dia cakap aku sombong then remove aku.. aku xkesah pon..lantak laa kan..biar la dia nak remove pon, dia ade hak..
esoknya, ade satu girl add kat fb.. aku kalo pompuan add aku cepat2 je approve sebab bagi aku pompuan dengan pompuan xde niat lain kut..

rupa-rupa nya.. pompuan tu adek kepada lelaki psiko.. lelaki tu guna fb dia.. xguna punya jantann! ko da remove aku, ko nak add plak pkai fb adek ko..taktik kotor ea ko..aku pe lagi, remove ar fb adek dia.. xmau akuuuu laki cm tu jadi kawan aku.. pastu, laki tu da mula marah.. ckap aku cari pasal ngan dia laa..woii..aku remove ko bersebab la..untuk menjamin keselamatan aku..lain la klo aku ade body guard, ade jugak orang nak jaga aku kn

p/s : : cite ni bersambungg..ayakkk...xsempat nak cite abes

2 comments:

  1. jue,org tu pkai nma ape?tkut2 la dia add zati gak...sng terus ignore....

    ReplyDelete
  2. zaty : : dye pakai gamba jue...jgn approve..dye mmg sengallll..

    ReplyDelete