my sayangness

Thursday, March 3, 2011

1st program- dating yang tak jadi

assalamualaikum w.b.t.....

yeeaaa..memang dah lama tak update blog..memang kesibukan tahap gaban.. satu persatu program menyusul..siap ade yang menanti lagi..orang lain buzy ngn asemen, test dan sekali bagai aku lak buzy ngan program..macam tak cukup tanah bejalan selesaikan program..tapi xpe, aku puas hati..:)

minggu lepas tak ingat la bape ari bulan..tak sempat nak tengok kelender.. ade program bersama Menteri Pendidikan datang kat u aku ni.. kiranya macam dating ngan menteri laaa..aku sebagai biro ( gaya macam mandat besar je kau ju ) yang kecik2 kena pergi la program tu.. punya la bersiap macam nak pi kenduri kawen. Tapi tak sempat nak masuk dewan pun.. Sebab terlalu ramai yang pergi..cit! wat penat je aku bersiap.. dengan lemah gemalai, kteorg pun balik la denagnnnnnnn JALAN KAKIIII!!!! memang aku exercise la tengahari tuu.huh..grrrrr..bengang3!!!


muke ceriaa sebelum pegi

xley masuk pon xpe, dok luar bole posing
mane bus nie..kami nak balikkkkkkkkkkk
betuii..aku xtipu, aku jalan kaki..
tapiii..sebenarnyaa ade hikmah jugak jalan kaki ni..badan aku ade la judak keluar peluh.. kalo tak, betapa kat blik jee memanjakan lemak2 aku nie..ueewwww..

No comments:

Post a Comment