my sayangness

Thursday, March 17, 2011

~aku yang sangat buzy!~


assalamualaikumm.....uwaaaaaaaaaaa..
da berkurun lama aku tak update blog.. kalo ade tarikh luput, kompen da expired blog aku nie.. kalo makanan, mau ade kes keracunan dah nie..


aku memang tak sempat nak update blog.. bIasa la tengah semester nie, sawan sebagai student memang sangat menyerlah yea..memang program bersepah-sepah.. bole dikatakan tak cukup tanah berjalan.. weekend pun tak leh nikmati sepenuhnya.. hayaaaa...orang lain duk buzy ngan asemen, aku plak buzy paper work sana sini.. asemen sem ni memang xde sangat.. sangat best.. microsoft office word kat laptop aku ni x bukak langsung..fuuuuuuhhhh...memang best ah..


bercakap pasal program.meh cheq nak habaq kat hangpa semua nie program-program cheq sepanjang 2 3 minggu nie..'ko pehal jue, cakap loghat kedah lak? da la tak experttt..cit'hehe.. ari tu, aku de cite kat entry lepas pasal program yang tak jadi tu, tu pun kalo korang bace la..kalo tak bace, p bace skaranggg!!..hehehehe..


lepas dari program tu, next program ialah, kem berakit kat kuala kangsar. kat Perak.. Bezt giler wa cakappp luuuuuuu kem nie.. banyak pengalaman baru..Kat sini aku belajar ikat rakit, dayung rakit, selama 5 jam kat sungai perak.. Bukan calang-calang sungai baq ang.. Bukan tu saje, kat kem ni dapat kawan-kawan baru.. yang sangat baek dan sporting.. Hubungan kawan-kawan lama plak makin rapat.. Da lama tak lepak sama-sama. Adanya kem nie sume tu terubat..sangat jiwang ko jue...yeeeekkk!


aku yg berbaju merah..pewiiiittt..hahah

sume dok peace lam gamba nie..xdak gaya lain ka?hhaa

then, lepas balik dari kem berakit tu, pagi-pagi kene pi perarakan maulidur rasul..hehe.. kalo ade kesempatan memang aku suke join maulidur rasul nie.. Dapat menambah ingatan kepada Rasul junjungan kita..tapi, time ceramah maulidur rasul tu, aku memang tido ah.. huargghh..teruk kan?  ngaku je laa..ni sebab letih program kat kuala kangsar ler..huhu

wajah berseri-seri sebelum perarakan




amek kau..time ceramah,memang macam org dodoi je..zzzzz


hujung minggu tu plak, aku ade perlawanan bola jaring..games ni antara bakal-bakal pendidik kat u aku nie.. training pun bole kira ngan jari je bape kali.. Tak sempat sangat nak training. Tapi rezeki memihak kat team aku team KASI GEGAR!!. kami la juara bola jaring tuu..memang berbaloi ah berpenat lelah kat padang tuu.. :)




my team..KASI GEGAR!


JOHANNN BABE! we are the champion..syabas KASI GEGAR..!




ni pon, aku ade 2 paper work in progress.. Tuk aktiviti sem depan. But the paper work have to run in this sem.. Sebab nya sem depan tak payah nak kalut-kalut nak siap kan paper work. Lagi pun ni program besar.. doa kan program ni dapat dilangsung kan dengan sempurna.. INSYAALLAH.. aku bersyukur dapat kawan-kawan yang sama-sama berusaha tuk menjayakan program nie..


p/s:: rindunya nak gi merayap kat blog korang..tapi sempat.. sape2 yang sudi singgah kat blog nie, aku hargai sangat. thnx a lot..:)

No comments:

Post a Comment