my sayangness

Friday, March 18, 2011

-m0ga Dia cepat sembuh..amin..-

sahabat , kawan, buddies, member, geng semua membawa maksud yang sama.. orang sama.. bagi aku, sahabat adalah seorang yang bole dibuat keluarga.. sentiasa terasa dekat di hati.. sejak kecik lagi aku da ade kawan, dari kecik sampai da besar ni tak terkira berapa orang kawan yang dah kenal.. tak kira la laki ke pompuan ke, when he or she come to my life as a frend, i really appreaciate them..

aku ade seorang kawan, yang sangat-sangat baek.. dah kenal dia agak lama.. Selalu tolong aku.. dan yang sangat penting seseorang yang sanggup dengar masalah-masalah aku.. the one yang tak pernah merungut kalu aku serabut kan otak dia ngan masalah-masalah aku.. Hobi dia tolong orang, memang sangat suke tolong orang.. Dengan aku pun selalu tolong, tak berkira langsung..

Dia jugak seorang penasihat yang berjaya..selalu nasihat aku jangan cakap nak merapu sangat.. hehehe.. tapi nak wat cam ne aku jenis cam nie.. tapi kalu cakap ngan dia merapu sikit-sikit je laa..hahaha,. Selalu bagi support supaya bersikap lebih matang, jangan childish sangat..teeeeeetttt...

ermm..sekarang da lama tak dengar dia memberi nasihat, dia tengah sakit.. Masa mula-mula dia sakit, dia sangat-sangat down... Masa tu aku bagitaw dia, ALLAH sayangkan dia sebab tu ALLAH uji dia.. ALLAH menguji hamba nya yang mampu..Nasihat kat dia, dia kene kuat lawan sakit tu..Then, lepas tu dia dah semangat cikit.. teringat katanya *tak best duk hospital sebab nya rasa nak tido je*, * duk hospital macam makan ubat tido je, memang tido je keje*.. masa aku taip blog nie, dia tengah tak sedar lagi, baru lepas jalani operation..Hopefully semua nya selamat,,.

Aku berdoa moga dia cepat sembuh.. Dan yang paling penting supaya dia sabar dengan ujian ni..Aku sangat bertuah dikelilingi kawan-kawan yang hebat.. Yang mana dapat dengar masalah-masalah aku.. Always be with me, when up and down.. the most important thing is, accept me as her/his friend..:D

p/s :: thanx for being a good frend to me...

No comments:

Post a Comment