my sayangness

Thursday, April 21, 2011

assalamualaikum..jam dah pukul 2.46pagi.. tapi aku tak tido-tido lagi..Dari tadi dok terbongkang kat katil, tapi mata tak mau lelap.. Degil betul mata ni kan..sape la didik nie..hehehe..opsss..selingan jap, tengah-tengah dok taip blog ni, dengar sore pok keee...ngeee..seram lak aku..huhu

Malam ni, badan sangat tak sihat. Perut sakit giler+ kepale pening-pening+ badan dah mula panas..Pehhh.. pakage lengkap..yA Allah.. tak tertahan rase,. Simptom-simptom nak demam telah datang. huwaaa.. Takmau demam, exam dah dekat. Aku da la kalo demam makan masa yang lama. Sampai kan boleh hilang sore.. Kalu sakit-sakit macam ni sorang je terlintas kat kepala "MAK".. huwaa..baru je lepas tepon dalam pukul 10 tadi.. Rindu giler kut..Lagi-lagi dengan situasi yang x bape cergas nie, rasa nak meleleh je air mata nie..Kontrol je tadi, rsau kantoi ngan rumate..huhuhu

Tapi yang bestnya, aku cakap kat mak, mnggu depan nak balikk..Yahuuuuuu.. InsyaALLAH sok nak gi bli tket..Tak tertahan je rase nak balik umah.. Selame ni kalau study week xde nya nak balik umah. Risau tak study. Tapi tadi mak cakap " study la kat umah"..ehehe..suke3..So, kene hangkut la buku-buku ngan notes sekali..

oke la,, kepala sangat berat... nak gi rehat.. Mmember2 pon dah bising suh tido.. BAek kawan2,aku taw korang syg aku..:P..Doakan aku sihat semulaa...Amin....

p/s:: aku post entry ni x bace balik pon. Sebab tak larat..teheeeeee

No comments:

Post a Comment