my sayangness

Sunday, April 24, 2011

exam datang lagii..

assalamualaikum dan selamat malam..

saje je malam ni rasa nak ucap selamat malam, kut2 ade orang bukan islam bace fb aku nie... tapi ade ker? ngeee.. malam ni rasa terrrajin nak post entry. Rasanya baru je 2 ari lepas post entry. Mungkin mood yang semakin bertambah baek..ngeh3..Semalam ade family day pendidik,yang mana sume bakal-bakal cikgu. Sangat best even tak dapat main sume games.Tapi membe yang sangat-sangat sporting. Bertuahnya aku dikelilingi kawan-kawan yang sangat HEBAT..really appreciate this moment.

bakal-bakal cikgu akaun dan seorang cigu bisnes sesat..:P

geng-geng pendidik yang sangat best. moga jadi guru cemerlangg!!

Alhamdulillah.. Minggu ni masuk minggu last semester 6 di UUM. insyaALLAH two more sem to go..GO! GO!..Lepas habes minggu ni, study week akan bermulaa tapiiiiiii aku bli tiket balik kampung.. sangat best kan? hahahha.. Selama ni memang tak penah balik umah kalo stdy week sbb nya aku tau aku tak kan stdy. Tapi kali sangat rindu kat family especially mak sampai termimpi2 nasi briani mak..sob..sob..So, aku balik jugak kali ni dengan azam hangkut segala buku dan aku akan STUDY di rumah!

lepas seminggu study weekk,, EXAM akan bermulaaaa..ngeeee...memang cuak gilerrr! yela ..mau tak cuak skang ni pon tak study langsung dan masih berfoya-foya dekat fb, blog dan segala bagai benda melarakan..ish3..terookk kan? ngakuu je laa.. Nak wat cam mne jenis study last minute dari kecik lagi..Bila entah boleh berubah nie..huhu

Sem ni 4 paper je. Walaupun 4 je tapi sume nya killer jeee...Takottt weh....
my first paper on 8 mei 2011. then 11 mei, 16 mei an the last one is 24 mei.. Wish me luck bebehhh..:)..

p/s :: gud luck jgk kpd kawan2 yg bakal menghadapi exam.. man jadda wa jadda, man zara'a hasada....gambate3!!!

No comments:

Post a Comment