my sayangness

Wednesday, April 20, 2011

jauhi aku dari sifat marah

Assalamualaikum.. ari ni rasa nak post entry. Huhu. Sebabnya nanti buzy bagai nak rak tak sempat aku nak merepek kat blog... Ni pun aku wat entry sambil search kat google untuk cari tajan to our big program.Semoga ALLAH permudahkan program kami. Nak wat cam ne, aku ni jenis suke menyibukkan diri duk kat U. So, kalo penat, jangan nak bising nak ngadu kat sape2. Sendiri mau ingat la jue..hohoo..

ari ni rasa nak cite pasal sifat marah. Sejak ahir-akhir ni rasa sifat tu dah ade kat diri ni.. Maybe faktor ade masalah yang pelbagai jenis kat kepale nie. Kepala pun kadang-kadang tak berapa nak betul Banyak sangat nak kene pikir. Dekat ngan ujung-ujung sem yang asemen kadang-kadang sampai tak cukup jari. Sabar ju sem ni da abes.( Cuba memujuk diri sendiri )..

Tapi sebenarnye bukan aku kesah sangat bz tu, cume aku tak suke sifat marah. TAK SUKA!! nampak tak ade chaps lock di situ. Nampak sangat yang aku tak suka. Aku tak suke orang marah-marah aku dan aku tak suka marah-marah orang. Ade je perkataan MARAH tu memang tak suke la..Bile aku tak suke orang marah aku, so aku pon tak ley la aku marah orang.. fair la kan..?

kalo tengah marah, syaitan tgh menguasai diri masa tu..Nauzubillah..Kadang-kadang kalo hati tengah nak meletup tu, better diam je..nanti bole marah-marah org len plak..Kan susah lak nk kne mntak maaf kat org tu..huhu..

yA Allah, kau suburkan lah sifat KESABARAN dalam diriku. Jauhi la aku dari sifat marah..aminn..:)

P/S :: kwan2, kalo ade terkecik hati dengan aku, aku mintak maaf..:)

No comments:

Post a Comment