my sayangness

Sunday, December 25, 2011

out to pantai pandak, cendering

yeah..kerja menghupdate blog je kan.. hantu ape yang masuk lam badan jadi rajin sangat update blog ni? i will update blog when feeling like want someone to hear what i want to said..yes.. i like talking very much.. dari sekolah sampai sekarang title kepoh,kecoh,cocey atau seangkatan dengan nya da biase sangat orang duk panggil aku camtu.. nak wat cam ne mulut tak reti nak dok diam.. kalo senyap sekejap tu, mula la oang sekeliling dok tanya.."awak kenapa dia","xsihatkah anda"..ermm..soalan yang jenis memerli macam tu dah biasa..BUT..i appreaciate that becoz i know they oll know who am i..


petang ni aku kuar p merayap..p bli tiket nak balik uum..and then p merayap ke pantai pandak kat area cendering..syok kut p pantai nie.. sebab tak ramai orang.. dekat dengan umah my sis.. ombak dia tak besar sangat..bole mandi manda.. dan yang paling penting i like the views of the beach.. i really enjoy it.. suke sangat bile petang-petang dok pantai tu..lepak-lepak..suke bile dok atas batu..macam titanic pon ade bile angin kuat datang,,macam nak jerittt 'u jump i jump'...gediks la kau jue,,




aku kuar ni pon sebab rasa otak da serabut sangat..stress semacam je.. pikir nak exam.. takutt..study baru skit..pastu ade masalah-masalah datang melanda..Ya ALLAH..kuatkanlah hati aku..so, bile da otak rasa mcam da xley nak pikir.. bile rasa diri ni tak leh ngadap-ngadap buku.. terus kuar p pantai..amek angin...tenangkan fikiran..seronok..siap main layang-layang lagi..sampai kan orang kg tu tengok pelik aku da besar panjang sibuk lagi dok lari-lari main layang-layang..tapi aku xkesah..janji aku happy!..sampai senja dok lepak pantai, main layang-layang mcam budak tak cukup umur! memang puas ati..tapi xde la dekat sangat ngan pantai..xley main air pantai pon..sebab ombak sangat besar..takut jugak aku..main pasir pantai ngn layang-layang jo la,,




tapi sayang..tak amek pon gamba main layang-layang tadi..tapi..here are some pictures from past visit to the pantai pandak!..






next time memang nak gi lagii..i love the beach very much! and of kos love the view pf sunset much much more...ya ALLAH..titipkan lah semangat dalam diri ini..kuatkan hati menempuh dugaan..sesungguhnya ALLAH sahaja yg mengetahui..ALLAH know better..:-)

No comments:

Post a Comment