my sayangness

Sunday, December 25, 2011

sorang lagi kawan aku tunang..:)

assalamualaikum...


nak update blog lagi malam ni bole? haish jue.. xsedo2 lagi yer ur exam just around the corner..hape nak jadi..ni la padahnye bile internet sangat laju dan memuaskan hati bile nak taip blog.. baik la tenet terkemut-kemut atau pon xdapat langsung kalu dekat-dekat nak exam..cam ni la manusia xreti bersyukur...huhu..bile tak dapat tenet, mula la nak memaki hamun kan? terukkk kan seorg juwairiah? iyerr kan je laaa..


sekarang tengah musim cuti sekolah.. mula la bederet-deret kad jemputan kawen kat umah..aku sendiri pon da dapat 2 kad kawen..satu kad kawen along anak mak angkat aku lagi satu kad kawen zati kawan rapat sendiri yang nak kawen..rasa excited tu berdouble-double la..sronok habes! hehehe..inshaALLAH i will attend both of ur weddings..


sekarang ni baru prasan diri ni da besar..ramai kawan-kawan yang da kawen, nak kawen dan dah ade anak sendiri.. ade sorang kawan aku baru je selamat lahirkan baby dalam 12 hari..comey giler baby dye! lagi sorg kawan aku tgh pregnant..how hepy i am! i will be come aunty to my frends child..ade ke cam tu? hehe..


bile da masuk umur lebih usia mengundi ni ramai yang dok tanya-tanya bile nak kawen.. dan ade the s0-call teman hidup.nak wat cam ne jodoh belum sampai.. one of my frend will engage tomorrow.. with her mom's choice..nice kan? must be much more barakah..he is nicee man..sangat-sangat baik..aku da kenai dia almost two years.. and yes.. ALLAH hadirkan dia sebagai seorang kawan yang cukup-cukup baik.. banyak kut yang dia da bantu aku.. he is a good frend.. dan selepas ni, tak boleh lah nak contact dia..sebab da jadi tunangan orang.. but our memory still in my heart.. 


so, i wish him hepy engagement day to both of u.. hopefully ur relationship till end of ur life..and congratess..



No comments:

Post a Comment