my sayangness

Tuesday, December 27, 2011

sakit itu ujian ALLAH..be strong JUE

assalamualaikum... tengah syok dok kire-kire math..tangan rasa gatal nak menaip.. eksyen je study kan..baru je dua soklan dok jawab..sebenarnye terbongkang depan tv..baru lepas tengok cite VANILLA COKLAT..best kut cite nie..


topik ari ni sakit ujian ALLAH.. bile kite sakit, ALLAH menghapuskan dosa-dosa kecil kan..ALLAH tak uji kite dengan bende2 yang tak mampu..sekarang aku memang tengah sakit.. walaupun sakit yang bole dikatakan belum tahap kritikal..tapi memang mampu la meleleh air mata. ughh..nasib ler sekarang memang tengah dok kat umah..nak merengek-rengek pon ade jugak orang nak dengar..ade jugak orang nak bagi ubat..yes of kos..aku memang pembenci ubat..uwerrk!..cam ne la nak baik..ubat yang kat uum tu sampai expired..tak luak langsung..


asal balik umah je, mak tanya..ubat ade lagi tak? kalu da abes nak bli yang lain.. aku jawab ade lagi mak jangan risau..mane nak abes nya kan, memang aku tak makan..HAHA..lame-lame kantoi jugak dengan mak aku tak makan ubat..tettt..Tapi bile sakit ni rasa kadang-kadang da tak ley tahan, ku gagahkan jua telan ubat yang super pahit tuu..


YA ALLAH..kau sembuhkan lah aku..aku tak sanggup melihat ibu ku susah hatii..:(..aminnn

No comments:

Post a Comment