my sayangness

Tuesday, December 27, 2011

paper tough

jam menunjukkan 2.40 pagi..yess..still dekat meja study.. malam ni mata aku bertahan sikit nak tido lambat..biase nye kalo duk kat umah, kol 11 tu memang da wassalam la aku masuk mimpi.. tapi malam ni bertemankan segelas nescafe panas ibunda tercinta.. mata aku ley bertahan seyh..thanx mummy! love u so strong..


memang sekarang keje update blog je kan.. sebab internet lajuuuu dari biase..kalo dok kat uum tu jangan harap la dapat update blog..huhuh..tenet biase slow.. ni pon aku tengah rest sekejap..otak da tak bole nak terima ape yang dibaca..penat..tapi tak dapat tido..satgi nak sambung balik..inshaALLAH kalo tak lena kat meja nie..


kenapa la susah sangat nak faham TEORI AMALAN PERAKAUNAN.. susah kut nak study paper nie.. ape yang nota tu membebel pon aku tak faham..tu la padahnya kalo dalam kelas selalu main-main, selalu tido..ampun dan maaf encik zakimi..huhu..thats is my lecturer..baik sangat.. satu bab pon aku tak habes lagi study paper nie..dah la first paper..ughh..
balik uum ni memang kene pulun abes..kene berguru dengan kawan-kawan yang seangkatan amek paper nie..risau yang teramat..


owh..tadi..mak aku before masuk bilik..sempat lagi tegur..'ateh, tanak tidur lagi ker?'..terharuuu nyeee..sebab da lewat pagi duk ngadap nota lagi..mesti dia kesian kat aku..huhu...yess..aku sangat-sangat sayang kan mak aku..sape tak sayang mak..ye dak? hehe


okla..enough merapuuuu!..nak sambung study sat...wish me luck for final bebeh..:-)..amin

2 comments: