my sayangness

Thursday, January 26, 2012

idaman kalbu

bila dah berada kat umah ni memang rajin sangat-sangat la mengupdate blog kan. Tenet sangat laju daripada biasa. Pagi-pagi pun layan jer update blog. Tapi lepas dah buat keje rumah la. Dah sapu sampah,jemur baju and so on. Aku kalo kat umah memang boleh je bangun awal, tapi kalo kat uum tuh macam ade batu bata je kat mata. Kantoii bangun lambat. Huh. 


tadi sambil-sambil mendownload cerita gemersik kalbu, terusha la jenis-jenis tepon canggih. Taktau la pasal ape gatal tangan dok bukak laman web tepon. Nak wat cam mane pakai hpon jenis cikai je. Rasa nak jugak tengok hapon canggoh2 ni even tak mampu nak beli lagi.sobs!Ni mesti kene badi masa time kenduri kawan aku ri tu, aku terjebak dengan satu game dekat hapon kawan aku. Best siot game tu. Yerla kan dah tpon samsung touch screen mesti la best. Aku ni da la kaki game. tengah-tengah dok usha tu, ade la tertengok satu hepon nokia model N8. Aku ni peminat tegar hepon nokia. Sony aku tak layan sangat. Kerek! HAHA. 


Mesti korang cakap, ceh hpon dah berkurun keluar, tak canggih la sume la. Memang la hpon ni da lame tak latest tapi hatiku terpaut kpd N8. perghhh..suke la sebab hpon ni camera dia cantek and banyak lagi function yang memang menjadi idaman kalbu. huhu.


ni kalo dapat satu ni memang tak tido malam ni


Nokia N8 boleh didapati dengan warna warna di atas. Aku adore giler dengan the white and the blue one. Cantek nye. Kire nya termasuk dalam wishlist jugak la mende nie. Bile ntah bole dapat nie. sobs!











No comments:

Post a Comment