my sayangness

Friday, January 6, 2012

lepas dua azab

assalamualaikum..
malam ni sempat menghupdate blog..sebab malam ni malam untuk bersuka ria..means tak payah study malam nie..malam ni je tak study..janjii..hehhe..malam ni nak berpoya-poya sebab lagi semnggu baru next paper..orang lain pun lagi seminggu gak next paper, takdenya bersenang lenang macam aku nie..HAHA


petang tadi berakhirnya paper ke 2 aku..da lepas dua azab final exam..2 more papers to go!! fightingggg! about the two paper done, tak tau la nak cakap macam mane..susah tu memang ler susah..takde nye senang kalo bagi aku nie... sebab soalan sangat mengelirukan. memang aku menghargai giler-giler 3 jam dan 2 jam untuk jawab 2 paper tuh..sehingga ke titisan terakhir aku menulis..haish..takot ler nak tgk rezult soon..:(..tapi aku da berusaha sehabis baik, sehabis baik ke JUE? so, sekarang tawakal je pada ALLAH..doa banyak-banyak..hopefully the rezult would be okey..:)


the next two papers is on 13 and 14 of JANUARY..tak lame dah pun..tapi aku ni jenis memang suke sangat study last minute..pastu mula la menggelabah bile banyak lagi chapter yang tak cover.. pastu mula merengek-rengek cuak la, takot la, penat la, tak sempat study la..macam-macam..dari awal tanak study kan..tu la orang cakap, tak menghargai peluang yang ade..macam aku ni ler..


so, malam nie...aku memang nak rehatkan otak,rehatkan badan, rehatkan mata..esok bangun pagipagi baru nak study for the next paper.. malam ni enjoy la puas2!! hehee


okla,, need to stop..nak layan hindustan jap..aaaaahaaaaaaa...kabhi kushi kabhi igamm...:D

No comments:

Post a Comment