my sayangness

Tuesday, January 10, 2012

voucher satu malaysia

jam menunjukkan 2.30 pagi..yes..im still wake up even mata sangat ngantuk.. tahan je mata nak study audit nie..study la sangat kan..take 5 update blog..rumate dah tido terbongkang..ughhh..jeles yang amat tengok dia bersenang lenang tido..tinggal la chek bertapa sorg2 kat katil..tak study kat meja study pon sebab berselimut bagai suasana sangat sejuk!..

dalam pukul 8.30 malam tadi da dapat voucher~betui ke dak eja cam nie?? voucer satu malaysia untuk pelajar-pelajar..200 engkau dia bagi.. tapi kene beli buku-buku je, bende lain no way..kire nya sah untuk kedai buku jela..tapi dengar kate bole beli novel..bersinar terus mata aku!..hahhaa..agak la buku ape aku nak beli sem depan da la sem last..aku ni jenis pemalas tahap tak ingat nak bace buku..memang tak ar nak beli-beli buku tuuu..punye la panjang beratur nak amek voucher tuh..almaklum lah dua kaunter je bukak untuk bape ribu budak kolej aku nie..selamat aku turun awal sikit, takde la kejung kaki aku beratur panjang-panjang..

tadi petang balik dari kelas aerobik, lalu la depan-depan bilik..pastu terusha skit bilik budak-budak kolej aku nie.,sape suh bukak pintu macam nak sambut raja datang..dah mata aku terusha bilik dia..sangat la jeles..bilik mereka tinggal barang lagi skit je..means sume dah dihangkut ke stor simpan barang..nampak sangat exam dyeorg dah abes..sebab aku tengok, tengah kemas-kemas nak berambus je dari bilik..jelesnye...dah nak balik kg dah dyeorg..aku nie,lagi dua paper menanti.. lagi la jeles bila tengok sorg-sorg manrik beg troli menuju ke bus stop!! huwaaaa...rasa nak nangis guling-guling tang tu jugak je..sooobs!
sabar3!!..bagi can la diaorg balik awal..hehehe..xpe3...aku lagi berapa hari lagi pon..and then i will gonna leave uum..untuk bercuti selama sebulan..bukan dah abes terus..huhu

okla..terover pulak dari 5 minit!papaaaaii

No comments:

Post a Comment