my sayangness

Monday, January 9, 2012

mummy!

assalamualaikum..yess..again berpoya-poya..baru baca satu chapter setengah notes audit..susahnya nak ingat act-act segala bagai nie.. ni pon stop sekejap sebab mata ngantuk sangat-sangat.macam ade orang masukkan ubat tido je dalam makanan aku nie..ni kalo aku tido alamatnya sampai subuh terus..takde maknenya nak bangun study balik..huhu..

2paper ni susah sangat aku nak maintainkan study,,bace pon susah nak masuk.. taktau la dosa ape yang dibuat.hayoookk..ya ALLAH..permudahkanlah aku..ampuni dosa-dosa ku..two next paper are audit paper and advance management accounting..hamek kaw..advance tu..dah super senoir takkan nak belajar bende2 basic lagi..tapi sausah gilerrrr paper-paper nie..haram tak faham nota-nota dia..memang aku kawan dengan cik google translate je la study dua paper nie..

petang tadi dah mintak tolong kawan belikan tiket..14 januari last paper, dan malamnye terus balik kg..tanak aku bertapa lama-lama kat uum..sekarang kepala duk pikir nak balik umah je.. i miss my family badly..especially my mom!!..sobbsssss..tak sabar nak balik umah..pastu nak g jalan-jalan kat pantai..amek angin tenangkan fikiran..pastu nak main layang-layang macam budak xcukup umor..sronokk!! and i miss my my mum hugs..:(..saboo.beberapa hari je lagii...

okla..thats all..nite


that all...papaii..

No comments:

Post a Comment